ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΑΣ

Πολιτική Επιστροφών

Οι εγγυήσεις των προïόντων, εíναι των επισήμων αντιπροσώπων της Ελλάδος ή του εξωτερικού. Το service αυτών γίνεται στα κεντρικά service των εταιριών ή σε συμβεβλημένα service που οι εταιρίες / αντιπροσωπείες υποδεικνύουν.
Για να είναι άνετες οι αγορές σας έχετε τη δυνατότητα να επιστρέφετε το προïόν στο HOUSESHOP.GR, προϋπόθεση φυσικά είναι να μην έχει παραβιαστεί η συσκευασία  & να μην έχει ανοιχτή ή και χρησιμοποιηθεί.


ΟΡΟΙ  ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

1.   Τα προïόντα ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ  για το άριστο της συσκευασίας & του προïόντος  πριν σταλούν .

2.   Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελιάς σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή (ή με ΤΗΛ) να μην ξεπερνά τις 14 ημερολογιακές ημέρες.Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή.

3.   Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκετε στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση της και να περιλαμβάνει όλα τα προστατευτικά της αρχικής συσκευασίας. Όσον αφορά τα έπιπλα απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μην έχουν συναρμολογηθεί.

4.   Το προϊόν να δοθεί για επιστροφή στη COURIER  που σας το έφερε. Την συσκευασία να έχετε τοποθέτησει το προϊόν σε ένα πιο μεγαλο κουτί .Μέσα στη συσκευασία να έχετε τοποθέτησει την απόδειξη ή αντίγραφο & ένα έγγραφο που να εξηγεί το λόγο που το επιστρέφετε ή παίρνετε τηλέφωνο πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής  στο τηλέφωνο 2411115153.

5.Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).

6.  Αν ο πελάτης παραλάβει το προϊόν με ορατή φθορά τότε θα πρέπει ο πελάτης  να μας ενημερώσει εντός 4 ημερών στέλνοντα φωτογραφία απο την αρχική συσκευσία καθώς και απο τα εγγραφα που περιείχε μέσα.

7.Όσον αφορά τα έπιπλα για επιστροφή του προιόντος η χρέωση επιβαρύνει τον πελάτη και ειναι στα 15 ευρώ.

8.  Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε παραγγελία που δεν σας εξυπηρετεί (δεν έχει γίνει λάθος από την εταιρεία μας),κάνετε επιστροφή του δέματος και σας επιστρέφεται το ποσό μείον τα μεταφορικά (προσοχή θα πρέπει να υπάρχει η αρχική συσκευασία  του προιόντος).
9.  Σε κάποια προϊόντα εισαγωγής δεν υποστηρίζεται η επιστροφή τους.

10.Σε ηλεκτρονικές συσκευές που υποστηρίζεται μόνο η τραπεζικη κατάθεση και η πληρωμη με κάρτα δεν γίνοταν δεκτες οι επιστροφες μονο αν το προιον ειναι ελλατωματικο

11.Σε περίπτωση που η συσκευασία του προιόντος είναι φθαρμένη ο πελάτης μπορεί να μας καλέσει πριν την παραλαβή για να το διευθυτήσουμε ,αλλιώς το παραλαμβάνει με δική του ευθύνη.

12.Σε περίπτωση που το έπιπλο είναι φθαρμένο θα πρέπει να μας ενημερώσετε  χωρις να γίνει συναρμολόγηση,αν έχει γίνει συναρμολόγηση δεν μπορεί να επιστραφεί το προιόν.

13. Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε προϊόντα εισαγωγής με αναγραφόμενο χρόνο παράδοσης 4-10 εργάσιμες.
Εξαιρούνται για διάστημα 30 ημερών από την ημέρα της παραγγελίας, τα προϊόντα Vidaxl ,οπου τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη και το κόστος είναι 15€


Εξαιρέσεις στο δικαίωμα υπαναχώρησης αποτελούν οι παρακάτω περιπτώσεις:

– Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί εντός του φυσικού καταστήματος του Houseshop.gr και έχει παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς δεν θεωρείται ότι τελέστηκε πώληση από απόσταση.

– Για προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας και της υγιεινής (π.χ. ακουστικά, hands free, ξυριστικές – αποτριχωτικές  μηχανές, οδοντόβουρτσες, ανταλλακτικά ξυριστικών ή οδοντόβουρτσας, μαγειρικά σκεύη, προϊόντα περιποίησης σώματος, προσώπου, μαλλιών κτλ).

Για περισσότερες πληροφορίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο ΤΗΛ 2411115153 είτε μέσω ΕΜΑIL: limperishouseshop@gmail.com.

Θα χαρούμε πολύ  γι’ αυτό .